?

Log in

so these are so old.. [entries|friends|calendar]
<33 lil MiSS CHElSEA

[ website | My Website ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

bored.=[[ [03 Sep 2006|07:10pm]
so like these are so old.
but im on my moms computer and myspace doesnt work.
post comment

ERDH [30 Apr 2006|09:58am]
[ mood | crushed ]

WOW! iTS BEEN A WHilE SiNCE i HAVE UPDATED.
BUT YEAH CONGRADULATiONS FRO THE PEOPlE THATS PlACED.AlYSSA lOOKED SO pRETTiE.
BUT YEAH SO FAR EVERYTHiNG HAS BEEN BADD.BUT THATS A-OKAY.
HEHE
YEAH OKAY SO
Jill iF YOU READ THiS CAll ME ASAP.
OKAY i LOVE YOU GUYS,

post comment

[27 Mar 2006|09:58pm]
[ mood | numb ]

ME= pain.pain.pain.
ugh!
G00D LUCK MIDDLE SCHOOLERS!
at danceteam.

16 comments|post comment

[19 Mar 2006|12:41pm]
Read more...Collapse )
14 comments|post comment

[18 Mar 2006|09:09am]
[ mood | crazy ]

Im gone to the **a-day game 

post comment

[16 Mar 2006|09:30pm]
[ mood | crushed ]

i've noticed that like nobodie comments anymore.?.?.?
hm...
oh well.
i guess.

-chelsea marie

3 comments|post comment

[15 Mar 2006|06:53pm]
[ mood | drained ]

ugh.
band= surpior ratings..
yay?!?!?
comments= ♥ &hearts ♥

post comment

[12 Mar 2006|11:47am]
comments= ♥ ♥ ♥
2 comments|post comment

[11 Mar 2006|12:22pm]
***NEW lAYOUT***
check it out.
post comment

[11 Mar 2006|08:52am]
[ mood | tired ]

okay well nothing much has happened.
i don't think.?.?.?
but yeah i just made like the most random post cause im bored.dd.d.d.d.d.
ugh.
weLL oh yeah something did happen.
we were pantsing people (of however you spell it)
and like yeah they caught me but only me.
and i was gonna have 2 days of isd.
i think it would eb funnn
+ ms. during likes me.
so yeha mom came up there and now i dont have it which means im not grounded anymore.
yeeepieeee..

post comment

[05 Mar 2006|09:07am]
[ mood | bouncy ]

i FlipPiN MADE THE HiGH SCHOOl DANCE TEAm!
looK WHO ElSE.
JESSiCA POE.
SAMANTHA APPliNG.
HANNAH SORREl.
HAlEY HARRiS.
HANNAH YEAGER.
KRiSTA ViCK.
AND MEEE.
SO YEAH CONGRADUlATiONS.

4 comments|post comment

DEATH iS STUPiD. [26 Feb 2006|07:50pm]
[ mood | shocked ]

WHY DOES DEATH AlWAYS HAPPEN WHEN YOU ARE HAViNG THE GREATEST TiME OF YOUR liFE THEN All OF A SUDDEN iT HiTS YOU THAT SOMEONE HAS JUST DiED iN YOUR FAMilY.?.?.
YOUR HAViNG A GREAT TiME AND THEN YOUR MOTHER COMES UP AND TEllS YOU THat YOUR UNClE HAS DiED.
iT SHOCKS YOU DOESN'T iT.
EXPECiAllY WHEN THAT WHOlE WEEK AND WEEKEND WAS GREAT.
i DiDNT REAllY REAliZE iT UNTil i STARTED THiNKiNG ABOUT iT.
...NO MORE GREAT HOlIDAiS WiTH HiM.
...NO MORE HAViNG FUN AND ACTiNG liKE STUPiD PEOPlE.
...NO MORE GOiNG OUT AND BEiN CRAZi AND NOT TElliNG ANYBODi AND JUST KEEPiNG iT TO OURSElFS.
...NO MORE ANYTHiNG.
W0W!
iM SO SHOCKED.
i HAVE NO ClUE WHAT TO DO.
THE FUNERAl'S TOMORROW AND i CAN;T GO CAUSE OF DANCE CliNiC.
i NEVER AM ABlE TO GO WHEN THiNGS LiKE THiS HAPPEN CAuSE i STUPiD.
I HATE THiS, THiS iS THE WORST WEEK EVER.
i REAlly MiSS HiM.
WHY DOES GOD WANT US TO DiE.
WHY???
THiS QUESTiON HAS AlWAYS BOTHERED ME.
DOES HE WANT US TO BE SAD AND DEPRESSED..?

3 comments|post comment

TiRED. [25 Feb 2006|05:35pm]
[ mood | blank ]

lETS JUST SAY..
i MADE THE FlAG TEAM
YAY!
CONGRADUlATiONS TO EVERYONE WHO-TRiED OUT.
UH.
WEll
i FOUND THE ANOYMOUS PERSON AND THAT SECRET Will BE KEPT.
i lOVE YOU GUYS.

16 comments|post comment

[20 Feb 2006|07:15pm]
[ mood | chipper ]

lEMME SAY THiS
All THAT ANNOYMOUS COMMENTiNG!
IS GAY
WHY DO THEY DO THAT i MEAN REAllY THEY SAY i HAVE NO FRiENDS BUT THEN EVERYONE SEEMS TO "BACK ME UP"
AND BE MY FRIENDS.
YOU KNO WHY???
WEll DUH CAUSE THEY ARE!






















BY THE WAY.





ATlANTA WAS GREAT

6 comments|post comment

LALALAL [18 Feb 2006|03:38pm]
[ mood | curious ]

i THiNK SOMEONE LiKES ME?

29 comments|post comment

[15 Feb 2006|03:57pm]
[ mood | STUPiD PEOPlE. ]

lETS JUST SAY ....
VAlENTiNES SUCKED.

5 comments|post comment

[12 Feb 2006|10:26am]
[ mood | curious ]

ME + HANNAH = FUNNNNNNNNNNNNn~!

post comment

[08 Feb 2006|12:42pm]
[ mood | sick ]

SiCK=
BORiNG
YUCKY
STUPiD
SlEEPiNG
HOME AlONE
JUST NOT FUNN AT All~

4 comments|post comment

[04 Feb 2006|07:19pm]
[ mood | flirty ]

OKAi WEll NOTHiNG MUCH AHS HAPPENED THiS WEEKEND..
ME AND Jill AND MADiSON WENT TO THE MOViES AND TOOK PiCTURES.
HAHA!
THEN TODAi WAS ME. SEAl'S WEDDiNG SHE lOOKED SO GOOD!
BUT YEAH THEN AFTER THAT EMilY CAME HOME WiTH ME.
THEN liKE YEAH SO WE ARE GONNA HAVE liKE TONS OF FUNN.
i THiNK iM GOiNG OVER TO CHRiS'S HOUSE TOMORROW AND WATHCiNG THE SUPER BOWL OR HE MiGHT COME OEVR HERE SO YEAH THAT Will BE SOO0O0O0O MUCH FUNNNNNNNNN
WEll i HAVE TO GO ClEAN MY ROOM
UGH!
ilOVEYOUGUYS
MiSS CHElSEA MARiE

4 comments|post comment

SOFTBAll TEAM [02 Feb 2006|08:22pm]
[ mood | crazy ]

Jennifer Thurman
Breanna Champion
Carly T.
Lacy
Kelly Barnhill
Sydney Hobbson
Adrian Snider
Blair Scott
Johnna Barker
Chelsea Daniel
Taylor Cain
Rachel Kelly
IYANi Hughes
Anna Cox
WO BUDDiE i MADE THE FREAKiNG SOFTBAll TEAM!
WOO HOO~!

post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]